farmville

Hej hej (:
Vi har ju inte bloggat alls , dels för att Agnes haha glömde av typ att vi hade en blogg X'D. Men hon ska blogga i dag (: Om ni antecknar ? :D  hähä.  Och jag vill inte att det bara ska vara jag som bloggar;) . trökigt dåju .
Jag är faktiskt förvånad över statistiken . Men när vi kommer i gång kommer den ju stiga:D !.
Just nu spelar jag farmville , jag fattar ingenting HAHAHAHA . Det är så tråkigt , man har en bondgård eller något (a) fast min lille bonde har ingen hatt :( . JAG SKA KOLLA OM MAN KAN SKAFFA EN HATT :o COOOLT I SÅFALL.
ge mig gåvor, eller giiiifts, ^^. HAHA . fråga mig inte hur jag kan sånt :] Begåvning som jag har ärvt av Amanda . Hon har en stor bondgård, det har inte jag. jag har inte kommit upp så många levlar än :( . HAHAH alla gillar ju att prata om farmville-.- . eller inteee:D.
Imorgon är det sista dagen för 2009 :|.  SÅ på kvällen kommer man ju inte kunna blogga då , haha och ingen läsare sitter väll vid datan då:o?
bara kissie som bloggar . Och man vill inte se hennes äckel bilder ;s. Men alla firar ju inte nyår ? .
Vad ska ni göra på nyår =)?

p u s s a r / f i l i p p a

Kommentarer
Postat av: liinda

hahah jag förstår mig inte på Farmville :D haha värkar ju bara så tråkigt. Bloggen är fiin!<3

2009-12-30 @ 18:23:31
URL: http://melikepurple.blogg.se/

Här kommenterar du :

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: ()

URL/Har du någon blogg?:

Vad ville du säga?:

Trackback
RSS 2.0